Saturday, March 19, 2011

cerianya hidup bila ada kawan2....

walaupun macam dah agak lambat aku terjebak dlm aktiviti treking yang agak best gak bagi aku nih yang pasti aku nak ucap terima kasih la kat kekawan aku yang ada sekali nak layan so baru aku pun boleh makin bersemangat nak teruskan aktiviti nih...yang pasti skrg nih aku dah mcm jadi gila treking lak, kalau bole setiap minggu nak layan, isnin sabtu keje ahad lak p layan treking so idup x bosan kan tul x? he3...

buat masa ni dah ada 3 lokasi dlm jadual aktiviti aku...
1). Lepok waterfall
20 mac 2011 (ahad)

2). Strata waterfall
27 mac 2011 (ahad)

3). Lubuk Kawah Waterfall
9-10 april 2011 (sabtu & ahad)

3 lokasi yang bakal aku jejaki insyallah...mak aku dah bising dah sbb aku selalu sgt p treking tp tu masa mula2 aku layan aktiviti ni la, skrg tidak lagi he3...aktiviti menyihatkan dah tentu la x de saper yang nak halang ye x?
klu ada yang baru terfikir nak layan treking ni p la layan, best wei...tp kena ingat jaga kebersihan bila dah nak balik sampah jgn tinggal lak kat waterfall, keindahan tuhan bagi untuk kita nikmati so bila kita dah lihat nikmat keindahan tuh kenapa kita x jaga n tinggalkan tuk orang lain pula yang nikmati...

2 comments:

  1. & aku lak bley terjebak ngan xtvt korg ni... hehehehe

    ReplyDelete
  2. x per, terjebak xtvt yang mendatangkan kebaikan tuk kesihatan ok per....

    ReplyDelete

Search This Blog